Rumored Buzz on خرید آپارتمان در ایوب سلطان استانبول

Wiki Article

منطقه ایوب سلطان برای کسانی که دنبال خرید مسکن یا سکونت در فضایی مالامال از میراث، اصالت دینی و آیین نورانی اسلام هستند، به ویژه کسانی که از خارج ترکیه به این کشور وارد می شوند، فرصتی بی نظیر محسوب می شود؛ زیرا در این منطقه می توانند به مزایایی دست یابند که در مناطق دیگر ترکیه وجود ندارد. مزیت اول قرار گرفتن این منطقه در مرکز شهر استانبول و مجاورت آن با برجسته ترین مناطق توریستی و فرهنگی استانبول همچون فاتح، سلطان احمد و خیابان مشهور استقلال است.

برو به قسمت قبلی آپارتمان های فروشی در كوجالي شهروندی ترکیه

آژانس املاک و مستغلات در استانبول ترکیه خرید ملک در استانبول

تپه « پیر لوتی» یکی از مناطق زیبای ایوب سلطان، با چشم اندازی زیبا به خلیج شاخ طلایی است که متصل به تنگه بسفور در مرکز استانبول است.

نرخ ارز قیمت بیت کوین به دلار و تومان لحظه ای امروز اخبار بین المللی در مورد نرخ ارز قیمت پوند انگلیس قیمت یورو در بازار امروز قیمت لیر ترکیه در بازار آزاد قیمت لیر ترکیه امروز قیمت دلار امروز نرخ ارز بانک مرکزی سرویس اعلان لحظه ای نرخ ارز و سکه

تحولات در بخش املاک و مستغلات که به عنوان لوکوموتیو اقتصاد ترکیه از آن نام برده می شود مستقیم یا غیر مستقیم منجر به توسعه بسیاری از صنایع دیگر در ترکیه شده است.

برای درک بهتری از موقعیت این منطقه به خرید اپارتمان در ایوب سلطان استانبول نقشه ایوب سلطان زیر نگاهی بیاندازید.

از محله ایوب سلطان دسترسی به تمام نقاط شهر استانبول و برخورداری از امکانات شهری به آسانی امکان‌پذیر است.

شرکت مهاجرتی اویم استانبول شما را در زمینه‌ی هر نوع سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه از قبیل خرید خانه، اخذ انواع اقامت، ثبت شرکت، اجاره خانه، خدمات کاریابی و چندین مورد دیگر راهنمایی خواهد کرد.

اولین نفر برای بررسی باشید “خرید ملک در ایوب سلطان” لغو پاسخ

محله تاکسیم در منطقه بی اوغلو واقع شده که محل سکونت بسیاری از مهاجرین از کشورهای آسیایی و اروپایی می باشد.

این که شما در کدام یک از محله های استانبول اقدام به خرید خانه می کنید قیمت خانه شما را مشخص می کند.

نقشه استانبول و موقعیت تمام مناطق استانبول روی آن منطقه ایوپ از گذشته جزء مناطق مذهبی استانبول بشمار میرفت که با گذشت زمان و ساخت و سازهای جدید در برخی محله های ایوپ بافت خرید خانه در محله ایوب سلطان استانبول جمعیتی منطقه تغییر کرده و جمعیت غیر مذهبی به شدت افزایش پیدا کرده است.

اگر نیاز به توضیحات بیشتر یا راهنمایی دقیق تری در مورد هر کدام از املاک دارید، لطفا این فرم را پر کنید، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

Report this wiki page